Зв'язатись з нами
* Ім’я
* Телефон
Cities Gallery
Забронюй знижку 2000 грн.
на розробку логотипу
* Ім’я
* Телефон
Cities Gallery apart-hotel

Lviv

Visual identity design
Апарт-готель «Cities Gallery» - це апартаменти, які розміщені в 2-х історичних локаціях Льовова. А унікальний цей готель тим, що проживання в кожній з квартир — це ніби подорож в окрему країну. Можна, наприклад, знайти апартаменти з атрибутами таких країн, як Лондон, Відень, Барселона та Венеція.

І щоб відобразити унікальність та ідею апартаментів, ми розробили 2 напрямки дизайну (по кількості локацій), об'єднавши їх єдиною айдентикою.
Для логотипу «Cities Gallery» ми обрали монограму літер «C» та «G», які відображають перші літери їх назви.
На вибір шрифтів нас надихнули плавні лінії львівського архітектурного стилю під назвою «Гуцульська сецесія». Саме його часто використовували для вивісок в стилі арт-деко на початку 20 століття.
Ми використали поєднання з 2-х різних кольорів для кожної з локацій готелю. Це допомагає відобразити різницю у їх візуальному стилі.
І хоч ми і використовували різні кольори, щоб повністю відобразити унікальність апартаментів, основні візуальні елементи лишились присутніми в двох варіантах. Так ми змогли підкреслити контраст між старою та новою резиденціями, але при цьому зберегти впізнаваність бренду.
Окрім кольорів, ми також використали різні композиції ключових візуальних елементів. Але знову ж таки друкарський дизайн та логотип лишили однаковими в обох варіантах.
Бачите наскільки по-різному виглядає дизайн записників, що на фото вище? Перший ідеально підходить для ділових нотаток. А другий — для таємних мрій та спогадів. Так, це 2 протилежних відображення життя, 2 протилежні настрої та 2 різні історії. Але обидві історії відбуваються в одному апарт-готелі.
Візуальну ідентичність ми підкреслили і через соціальні мережі готелю «Cities Gallery». І саме з цією метою, окрім графічного дизайну, створили ще комунікаційну стратегію та контент для сторінок Cities Gallery у Facebook та Instagram.
І одна з цікавих рубрик, яку ми створили для соціальних мереж — це щоденні розповіді про погоду у Львові. Так відвідувачі зможуть запам'ятати свою поїздку до Львову та прочитати цікаві розповіді про місцеву непослідовну погоду.
Party of Sound
Center Doc
Zmina
Mezzanine:
Gustav: coffee
to go
MicroFlex:
Комп'ютерний
Всесвіт
Daily Dose
Big Apple:
Логофоліо
Alcohol killer
Sistema:
Poplava fest:
Skandic Ecotown Kamyanka
Sities Gallery
FC «Energy»
Kostjukowski
Gurov&Partners
наші проекти
візуальна ідентичність
візуальна ідентичність
брендинг
брендинг
візуальна ідентичність
брендинг
айдентика
лого
ребрендинг
брендинг
лендинг
рекламний дизайн
постери
коктельне меню
дизайн упаковки
дизайн соцмереж
логотип
Kostjukowski Apartments Eng
Smoke&Sound #4 Opera
Відеореклама мережі NOA
Smoke&Sound #5 Diana/Opera
Smoke&Sound #9 Modeplex
Kostjukowski Apartments Eng
Відеореклама
Анімаційна реклама
відеореклама
Відеореклама
Відеореклама
Відеореклама
Made on
Tilda